
Chtěli byste svému marketingu dát nový impuls? Nový chemický koktejl, který skokově zvýší výkon, vytrvalost a sílu? Pak vězte, že pořízení Experience Cloudu pro Váš marketing je povolený doping, který tohle všechno umí. Dobrá zpráva je rovněž fakt, že jde o účinek veskrze trvalý.
Méně lidí v týmu, užitečnější data, růst konverzí a výkonu. I tak se dá popsat účinek nasazení léčebné kůry v podobě Data Customer Platformy (CDP), kterým se dnes také říká Experience Cloud. Všechny data o zákazníkovi na jednom místě a možnost řídit marketingové kampaně a veškerou komunikaci značky z jednoho místa je výhoda, kterou může získat prakticky každý marketingový ředitel a jeho tým.
Akceschopnost je klíčová pro každý marketing. Ta je u CDP dána tím, že sbíráte informace generované zákazníky v reálném čase. Bavíme se o 30 vteřinách od okamžiku jakékoli akce v digitálním prostoru. Když víte, můžete jednat. Všechna tato data nemusíte zadávat k analýze do datového oddělení, nedejbože do Data science týmu, nejlépe přes ticket, jehož lhůta na vyřízení je v lepším případě pár dnů. CDM jako Exponea mají rozsáhlý a praktický analytický aparát, se kterým může pracovat každý, kdo umí počítat do 10. Všechno se děje hned, nebo alespoň může dít. A to Vám dává neuvěřitelnou akceschopnost směrem k zákazníkům. Pokud k tomu přidáte možnost komunikovat skrz všechny standardní kanály a být skutečně omnichannel, mluvíme již o slušných steroidech s efektivitou, které jinak nedosáhnete.
CDP vytvářejí úžasnou možnost soustředit pozornost ke každému zákazníkovi kdykoli si o ni řekne, být relevantní v reakci na tuto potřebu (data, umělá inteligence) a unikátní v obsahu ve smyslu personalizace.
Těžit z operací takové CDPlatformy ale bude celá firma. Dashboardy, analýzy, hledání souvislostí, insights a detekce nejproduktivnějších procesů.
Utopie? Rozhodně ne. Průměrná doba nasazení, nachytření a zprovoznění takového CDPlatformy nevezme více než 3 měsíce. Tedy pokud máte Vaše e-commerce prostředí alespoň trochu v dobré kondici. A pokud ne, o důvod navíc, proč se do toho pustit. Třeba s námi a třeba s Exponea Experience Cloudem. Otázka JESTLI už dávno padla. Otázka aktuálně zní jenom KDY. Začít můžete třeba hned.
Související články

28. 8. 2019 Customer Experience, Užitečné myšlenky
Láska ve službách byznysu?
Motorkáři, velcí milovníci… Značky neustále hledají zajímavé insights, které jim pomohou být více relevantní ve své...

15. 6. 2019 Automation, Customer Experience, Digital Transformation, ePace, Exponea
Emailing ve spárech komunismu
Všechno všem ve stejnou chvíli ve stejném poměru a hlavně nikomu nepřilepšit. Připomíná Vám to závan minulosti?...