
Doba kobercových náletů je pryč. Ano, čas od času takový email smysl má, pokud začíná sezóna a všichni by měli vědět, jaké výhody třeba nabízíte všem. Jinak ale ne. Každý adresát chce ten svůj obsah, připravený pro něj. Chce dostávat email v době, kdy na to má čas a čte ho. S obsahem, který ho zajímá. U dobře obsahově vystavěných emailů není problém dosáhnout otevření až u 90 % správně vybraných adresátů. A nemusí to dělat žádné oddělení, protože máte 300 000 zákazníků. Udělá to jednoduše Experience Cloud, s využitím AI a dostupných dat o zákazníkovi. S rozvahou zváží všechny datové vstupy, chování na webové stránce, transakční historii a všechno, co mu poskytnete.
Související články

Láska ve službách byznysu?
Motorkáři, velcí milovníci… Značky neustále hledají zajímavé insights, které jim pomohou být více relevantní ve své...

Marketing na steroidech
Chtěli byste svému marketingu dát nový impuls? Nový chemický koktejl, který skokově zvýší výkon, vytrvalost...