
Nechme stranou, že barber shopy jsou kontroverzní téma.
Já to tam mám rád. Chvilka péče jenom o mě a pro mě. Pokaždé skoro jiný „střihač“, všichni ale precizní. Perfektní výsledek. Zážitek. Často jsem s výsledkem tak spokojený, že bych to chtěl příště nebo někdy příště stejně. Klidně bych se nechal vyfotit v barber shopu ať si fotku uloží k mému profilu. A kdykoli při příští návštěvě bych si vybral, kterou verzi bych chtěl. Hned. Tady tu prosím, jen trošku delší nahoře. Třeba. Mám i své oblíbené „střihače“, ale často to řeším na poslední chvíli a musím brát kohokoli, kdo je volný. Proč to barber shopy nevyužijí, nekomunikují se mnou s mými fotkami když ví, kdy je čas to zase střihnout? Dobrý den pane Nováku, Marek má zítra čas a vy jste u nás už dlouho nebyl. Nestřihneme to? Co třeba pozítří ve váš oblíbený den a čas 9:45? Stačí kliknout. S mojí fotkou v emailu. Klidně i SMS zpráva. Přišel bych. Rád. Byla by to užitečná komunikace. Využili byste taky? Díky za názor 🙂
Související články

21. 10. 2021 ePace, Užitečné myšlenky
Data: dobrý sluha, ale zlý pán
Dnes a denně jsem v rámci konzultací svědkem situací, kdy je vedena nekonečná diskuse mnoha lidí nad daty...

9. 1. 2020 Užitečné myšlenky
Komunistický odkaz pro IKEA business
Vše špatné je pro něco dobré, pokud to dobré chceme vidět a umíme toho využít. Aneb lze pohlížet na odkaz...

28. 8. 2019 Customer Experience, Užitečné myšlenky
Láska ve službách byznysu?
Motorkáři, velcí milovníci… Značky neustále hledají zajímavé insights, které jim pomohou být více relevantní ve své...