
Data: dobrý sluha, ale zlý pán
Dnes a denně jsem v rámci konzultací svědkem situací, kdy je vedena nekonečná diskuse mnoha lidí nad daty a všemi těmi pestrými datovými metrikami. Pak přijde byznys man, který svůj byznys zná a ve zlomku času všem řekne, co se má udělat a proč. Všichni pak najednou ihned rozumí tomu, které datové výstupy toto rozhodnutí jasně potvrzují, a vše...

Komunistický odkaz pro IKEA business
Vše špatné je pro něco dobré, pokud to dobré chceme vidět a umíme toho využít. Aneb lze pohlížet na odkaz komunismu jako na převlečenou příležitost? Věřím, že ano.
Češi vynikají v mnohém, nicméně otázka vkusu v bydlení je jakousi popelkou a jakkoli se dnes situace mění radikálně k lepšímu, pohled do českých bytů je velmi často smutnou exkurzí do...

Láska ve službách byznysu?
Motorkáři, velcí milovníci…
Značky neustále hledají zajímavé insights, které jim pomohou být více relevantní ve své komunikaci a ve snaze přitáhnout si klienta k sobě blíže. Jsem motorkář. Motorka je pro většinu majitelů, zejména těch nových a mladých něco jako milenka. Ne nadarmo se říká, že motorka a žena se nepůjčují. Staráme se o své miláčky,...

EGO GAME… slepá ulička marketingu
Dnes a denně vidím při konzultacích s marketingovými řediteli, jak moc je EGO game zakořeněna v hlavách manažerů značek. My jsme značka ALFA a my měníme svět.Ambice, na které není nic špatného kromě toho, že je příliš sugestivní a ve svém důsledku málo produktivní. Tak nějak ignoruje často velký potenciál marketingu, který by měl být tím...

Může být narcisismus užitečný?
Nechme stranou, že barber shopy jsou kontroverzní téma.
Já to tam mám rád. Chvilka péče jenom o mě a pro mě. Pokaždé skoro jiný „střihač“, všichni ale precizní. Perfektní výsledek. Zážitek. Často jsem s výsledkem tak spokojený, že bych to chtěl příště nebo někdy příště stejně. Klidně bych se nechal vyfotit v barber shopu ať si fotku uloží k mému...