Co pro vás můžeme udělat
Vaši zákazníci možná teprve přemýšlejí, co koupit. Vy však můžete být o krok napřed. Začněte doopravdy vytěžovat data o svých zákaznících. Personalizujte na pár kliknutí. A především: maximalizujte CX, která je klíčovým faktorem vašeho růstu. Customer Data Platform (CDP) nemění pravidla hry, ale hru samotnou.
Uvažujete o Bloomreach / CDP
Získejte podklady pro lepší rozhodnutí o výběru Customer Data Platform. Zanalyzujeme, připravíme roadmapu, vysvětlíme.
Služby
Outsourcing CDP
specialisty
Získejte rychle do týmu experta na Bloomreach (Exponeu). Na čtyři měsíce nebo na rok. Naši certifikovaní specialisté naskočí a rychle se adaptují na vaše potřeby.
- Rychlý onboarding
- Osobně či v remote režimu
CDP technická podpora
Ušetřete si čas i starosti při využívání Bloomreach (dříve Exponea). Své dotazy můžete probrat s našimi experty, kteří vám poradí s konkrétním řešením vašeho úkolu.
- Snadné zadání dotazu
- Odpověď v řádech minut či hodin dle SLA
Na čem si v ePace zakládáme
Při jednání s klienty vnímám, že jsme potřebným a užitečným mostem mezi digitální maturitou firem a moderními technologiemi.
- ePace = CX²
Tři světy v jednom
Přemýšlíme v kontextu marketing-IT-business. Jedině společně mohou uspět.
Rychlost
V realizaci jsme rychlí, velmi rychlí. Ne nadarmo máme v názvu slovo „pace“ neboli „tempo“.
Odbornost
Naši lidé jsou experti na více než jednu oblast CX, zato mají specializaci na Bloomreach.
Extra mile
Přemýšlíme v kontextu, neděláme jen to nejnutnější. Slovo „nejde“ nemáme ve slovníku. Vždy hledáme cestu, jak věci produktivně a efektivně rozpohybovat.
Tým ePace
Zákaznická zkušenost je pro nás ta nejvyšší meta, proto jsme si vybrali specializaci na Bloomreach. Každý den posouváme hranice možného v e-commerce i sami sebe. Náš přístup, rychlost a know-how jinde v Evropě nenajdete.
ePace v médiích
Novinky ze světa marketingu, dat, CDP a uživatelské zkušenosti
Je zákazník skutečně na prvním místě?
8. 4. 2024Dobrá zákaznická zkušenost znamená věrného zákazníka. Dobré zákaznické zkušenosti se dá jít naproti pomocí moderních marketingových technologií. Náš CEO Jaroslav Novák dnes přiblíží jeho pohled na zákazníka a zákaznickou zkušenost.
Číst dálSpokojený zákazník je nejlepší obchodní strategie
8. 4. 2024Pojďme se podívat na pár dat. 72 % zákazníků se zapojí pouze s personalizovanými zprávami (SmarterHQ).
Číst dál